۱۴۰۱ فروردین ۱۹, جمعه

دین کارخانه دروغ پردازی

نویسنده مهران آهنگر
- یکی از دروغ‌ها این است که می‌گویند دین‌ها برای صلح و برادری آمده‌اند: ولی می‌بینید که پایه دین‌ها بر فشار، تبعیض، کشتار و زورگوئی بوده و هنوز هم هست - موسی مصر را به آتش می‌کشد و بلاهای دهگانه بر مصریان وارد می‌کند. محمد به کاروان‌ها حمله می‌کند مردها را می‌کشد - زن‌ها و اموال را بین پیروان خود تقسیم می‌کند حتی عیسی هم آنچنان آشوبی راه می‌اندازد که خود او را به صلیب می‌کشند تا از دستش راحت شوند - علاوه بر این پیروان این ادیان که برای صلح و برادری آمده‌اند چشم دیدن همدیگر را ندارند.

-  دروغ دیگر: دین‌ها برای بشریت آزادی آورده‌اند؟!

ولی می‌بینم که هر دین با دستورات خود تمامی خود تمامی آزادی‌ها و خواسته‌ها بشر را یا سرکوب می‌کند یا محدود حتی آزادی فکر کردن را هم از مردم می‌گیرند. نمونه این آزادی فرمان قتل سلمان رشدی است و یا در ایران و عربستان مشاهده می‌کنید که مردم حتی آزادی لباس پوشیدن هم ندارند.

-  دروغ دیگر: دین‌ها پیام آور مساوات انسان‌ها هستند؟!

ولی همین دین‌ها در اسلام حق زن را نصف مرد میداند و در قوم یهود مردها در نماز خود از خدا تشکر می‌کنند که زن آفریده نشده‌اند و زن‌ها در هنگام عادت ماهیانه تبدیل می‌شوند به یک موجود نجس ولی مردها اگر از تمام منافذ بدنشان خون بیاید نجس به حساب نمی‌آیند. و اگر برای فریب شما می‌گویند در اسلام سید قریشی و سیاه حبشی برابرند این برابری بدون شرط نیست شرطش آن است که سید قریشی و سیاه حبشی هر دو مسلمان باشند و هذیان‌های مذهبی را قبول کرده باشند.

- دروغ دیگر: دین‌ها برای خدا پرستی آمده‌اند؟!

ادیان توحیدی ادعا می‌کنند که برای مبارزه با بت‌پرستی آمده‌اند؟! ولی می‌بینید که خود این ادیان بت جدیدی به نام خدائی که قابل دیدن نیست خلق کرده‌اند آن را در جائی که هیچکس نمیداند کجاست پنهان کرده‌اند در حقیقت بت‌های قدیمی و زمینی را که میشد دید و لمس کرد را برداشته‌اند به جایش بت نادیده و ناشناخته ساخته و پنهان کرده‌اند و از زبان این بت هر چه بخواهند می‌گویند و هر چه میلشان است اجرا می‌کنند و آن را دستور مخصوص از طرف خدا در حقیقت همان بت پنهانی که برای فریب مردم خلق کرده‌اند مینمایند. آنها به نمایندگی این بت کشتار می‌کنند - قتل می‌کنند - بی‌شرمی می‌کنند و بدین ترتیب زیان و بدآموزی این بت اختراعی و نادیده که خدا نامیده‌اند زیادتر از بت‌های سنگی است که بشر اولیه داشته است. آری بت‌پرستی همچنان ادامه دارد فقط شکلش عوض شده و بجای اینکه در معابد باشد در ناکجا آباد فضا پنهان است و کسی نمیداند کجاست.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *