۱۴۰۰ اسفند ۳, سه‌شنبه

خاورمیانه پیوند سبیل استالین و ریش امیرالمومنین


نویسنده مهران آهنگر
خاورمیانه شده بزرگترین اردوگاه آوارگی. بدون تردید شما هم می‌دانید، اردوغان مسلمان از آخرین دلقک‌های عالم تصمیم‌گیری برای ویرانی خاورمیانه است.
خاورمیانه ثروتمندترین جغرافیای کره‌زمین است که مردمان فقیرش ندانستن و فلاکت را بر هرگونه رفاه و آرامش و تجدد ترجیح داده‌اند و تعصب، میدان‌دار هیجانات مغزی آنان است و خون‌های ریخته و زندگی‌های بر باد رفته آنان موظف به تامین منافع زالوهای خونخوار شده‌اند.
خاورمیانه تنها جغرافیای زمین است که تاریخ آن در تمامیت گدشته و حال و آینده تکراری و همسان است. جایی که دردهای هزاران ساله او هنوز درمان نشده و مهاجرت از چاله به چاه آنان جزء افتخارات‌شان می‌گردد!
به هجرت آمدگان انقلاب سال ۱۳۵۷ در بین‌شان لات و لوت‌های دانش آموخته دولتی به جای پالان کت و شلوار به تن کرده در بنگاه سخن پراکنی بی‌بی‌سی جفتک و دروغ بلغور می‌کنند.
آن‌ها می‌توانند به راحتی و آسانی سبیل استالین را به ریش امیرالمومنین پیوند زده و مدفوعی به نام خمینی را با سرود بوی گل سوسن و یاسمن آمد به خورد مردم کوچه و بازار بدهند و بعداً افتخار کنند که ۹۹ درسد مردم آری گفتند!
اگر دقت کنید در ۱۵۰ سال گذشته هر کسی در خاورمیانه به قدرت رسید عین رتیل سیاه اول مادرش را خورد بعد به نام خدا توری تنیده و با به دام انداختن بندگان همان خدا آن‌ها را به بدبختی و غلط کردم انداخت.
در تمامیت خاورمیانه حتی دو کشور دوست را نمی‌توانید پیدا کنید، همه مانند «تام و جری» در کمین یکدیگر هستند تا نمایش بی‌پایان را برای سرگرمی بیش از پانصد میلیون ناآگاه بی‌فکر همواره در روی صحنه اجرا باشند.
آخوند شیاد احمد کافی از فرط نشئگی بالای منبر در مسجد نوغان مشهد روضه‌ای که می‌خواست به تکرار بخواند از یادش رفت، دو سه بار تکرار کرد ای حسین جان، ای حسین مظلوم، باز هم داستان به خاطرش نیامد. دو دستی بر سرش کوبید و گفت، آخه از کدام مصبیت تو روضه بخوانم حسین ... کلا تو مصیبتی!!
باید گفت آی خاورمیانه بدبخت از کدام مصیبت تو بگوییم که کلاً مصیبتی تو. خاک بر سر جغرافیایی که سیاستمدارهایش خمینی و خامنه‌ای و ملا عمر و اردوعان و یک به یک بقیه رهبرانش باشند و اکثریت بزرگی هم بی‌خیال و بی‌تفاوت در چراگاه آن دو سه تا چوپان دروغگوی مشهور، سرگرم عزاداری و زاری‌اند.
آی خاورمیانه، کلاً مصیبتی تو!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *