۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

کیر و کُس؛ ابزار دفاع از اسلام

نویسنده مهران آهنگر
رسم شده اولین حرف مسلمانان، مؤمنان و خدا شناسان و خداجوها در برابر انتقاد از اسلام این است که هیچ عیبی در اسلام نیست؛ هر آنچه عیب است در مسلمانی ما است.
خواهر و برادر مؤمن و خیلی هوشیار! من میگویم اسلام و مسلمان، دو روی یک سکه است. وقتی اسلام میگوییم یعنی تو مسلمان و وقتی مسلمان میگوییم یعنی اسلام تو. اگر کمی و کاستی در تو است یعنی در اسلام است و اگر کمی و کاستی در اسلام است یعنی در تو و از طریق تو پدیدار می‌شود.  هیچ گاه این حرف را نزنید که ما مسلمانان محکوم هستیم ولی اسلام نه. من معتقد هستم وقتی تو محکوم هستی و تو نقص داری، پس اسلام تو هم محکوم است و به شدت نقص دارد. برای‌ اینکه بازتاب یک مکتب و یک اندیشه، عملکرد است. تو مؤمن بی عیب و نقص وقتی نماز می‌خوانید، روزه می‌گیرید، روضه می‌خوانید و گریه می‌کنید به این معنا است که احساس رضایت‌مندی و خشنودی به شما رخ میدهد. چرا ! چون وجیبه‌ها و فریضه‌های آن مکتب را ادا کردید. اما وقتی به کیر و کُس به‌ حیث ابزار دفاعی از اسلام، متوسل می‌شوید باز هم یک دستور اسلامی را انجام دادید و معتقد به آن هستید. شما وقتی آموزش دیده‌ی مکتب اسلام کامل هستید؛ اما خواهر و مادر یک منتقد را چپه می‌کنید و می‌گایید؛ خیلی روشن است که نظر به باور اسلامی و ادب مکتب‌تان، مثل نماز و روزه، یک فریضه را یا برای دفاع از اسلام انجام دادید، یا برای ادای یک امر دینی این کار می‌کنید یا برای استحکامیت دین و اصول دینی در برابر کافران این کار را کردید؛ دقیق مثل قرآن خواندن.
به همین صورت تمامی افراط‌گرایان اسلامی چنین باوری و چنین عملکردی دارند و برای حفظ باورشان، چه کارهایی که نمی‌کنند. بطور مثال داعش، طالبان و گروهک‌های افراطی مسلمان معتقد هستند که تمام زنان کافر و دگراندیش، به دام جهادالنکاه که یکی از واجبات دین اسلام شان است، بیفتند و مردان شان همه گردن زده و تیرباران شوند. این یعنی ادای یک اصل دینی نظر به باور همان دین‌مداری. این جا دیگه خیلی بی‌معنا است که بگوییم نه! عیب در اسلام نیست بلکه آنان مسلمان نیستند. من می‌گویم که هم عیب در اسلام است و هم عیب در مسلمانی است. چون آنان متاثر از تعلیم چنین باوری در آن مکتب هستند. بنابراین تو مسلمان واقعی که بخاطر دفاع از باور مکتب‌تان، دارای یک اندیشه و منطق اسلامی کُس گاییدن هستید و می‌خواهید از دین و دینداری با کیر شق شده و کُس بیچاره، دفاع کنید. دیگر حرف تمام است. یعنی دریت چیزی است که داعش، طالبان، بازجوهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و هر گروه افراط‌گر دارند انجام میدهند.
اما یک چیز را به‌صورت قطعی هم مسلمانان طبقه‌ی روحانی اشتباه می‌کنند و هم مسلمانان پیرو، آن این است که شما فکر می‌کنید و افتخار این را دارید که محمد زن‌باز که زنان زیادی داشت و علی که ماشین گردن‌زنی و فاطمه و حسین و اهل سنت یزید، عمر و عثمان ... با دانش و رئوف و  با ایثار بودن! خیلی در اشتباه هستید و به شدت منحرف و نادان. من هیچ گاه نمی‌پذیرم. اسلام به غیر از کشتار، غارت، توحش و تجاوز ارمغان دیگری نداشت
 
محمد، علی، یزید و عمر به گواه تاریخ اسلام، جزء برجسته‌ترین انسان‌های خون‌ریز و جانی تاریخ بشریت بودن!
 
ابزار دفاعی محمد از اسلام، سیاست، مکر، جنگ و کشتار و زن‌بارگی و اندیشه فریب و خدعه بود. ابزار دفاعی عمر از اسلام، شمشیر و زور و سیاست بود. ابزار دفاعی علی از اسلام، شمشیر و زور بود. ابزار دفاعی حسین از اسلام، خون و شمشیر و قربانی یک نسل آدم بود. اما ابزار تو مسلمان امروزی در برابر یک منتقد دینی یا به گفته‌ی شما کافر، چه است؟ مگر آن همه ادعاهای پرطمطراق که شما از مکتب محمد، علی و عاشورا و... دارید، چه تاثیرگذاری روی طرز اندیشه و ادب اجتماعی و دانش انسانی‌تان داشته است؟ شما که در برابر هر منتقد مکتب‌تان از منطق کیر خودت و کُس خواهر و مادر او استفاده می‌کنید. مگر دانش و نوع نگاه بهتری هم دارید؟! که ندارید. بدون شک این دو "کیر خودت و کُس دیگران" ابزار دفاعی خوبی برای اسلام نیست. چون نه کیر آنقدر تاب و توان همیشه در صحنه بودن دارد و نه کُس آنقدر وقت، تحمل و بیکار است که همیشه برای دفاع از اسلام تو، حاضر شود. چنین نگاهی و چنین منطقی اول یک نگاه روسپی‌گری در درون اسلام است و دوم خیلی زشت‌تر و فاسدتر از اندیشه‌ی بی‌دینی است که هر دو در مکتب اسلام به‌گفته‌ی خودتان جا ندارد. شما لطف کنید، یک ابزار دفاعی مناسب برای اسلام پیدا کنید؛ اگر نه! مسلمانیت تو و کفریت یک بی‌دین، دو مسیر متضاد هستند.
کیر و کُس؛ ابزار دفاع از اسلام!

۳ نظر:

  1. مادر قحبه بی دین بزودی به سزای اعمالت میرسی هرگز به تو کافر اجازه نخواهیم داد آسوده نفس بکشی و هوا و دنیا رو آلوده کنی

    پاسخحذف
  2. متن خوبی نوشتید واقعا درست و بجا بود

    پاسخحذف
  3. انقدر احمق و پستی که حاضر نیستی به عقاید دیگران احترام بزاری، آرزوی مرگ برای تو آشغال دارم

    پاسخحذف

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *