۱۳۹۸ آذر ۱۷, یکشنبه

کاندوم اسلامی

نویسنده طنز: مهران آهنگر
این هم حل شد! در شبی از شب‌های مقدس از قضا چنین "وحی" ایمیل شده است، "الجدید الماموریت فی تکثر اسلامی کشور له ازدواج مختلف نسا، بعد کل مختلط نژاد" ای کسانی که دینی هستید و یا غیر دینی، از بزرگان عمامه به سر چنین دستور آمده است که برادر و خواهر دینی و غیر دینی نمی‌توانند با هم دیگر وصل شوند مگر با فیلترایزشن.

طی تحقیق و بررسی انجمن علما، حضرت و دانشمند سراسر کشور جهانی ما، چنین استنباط شده است که تمام خرگری‌ها و بی‌بندباری‌های جهانی به ویژه کشورهای اسلامی نبود فیلترایزشن در وصل است. نماینده‌ی صاحب هوش و مو دراز این انجمن ادعا می‌کند که وصل و فیلترایزشن در وحی؛ یکی از اساسی ترین راه حل مشکل جهان اسلام هست. بنابراین در دنیای جدید امروز این نماینده نظر به چندین سال جمع آوری مجوز از دانشگاه‌ها و تجربه­ی عملی فیلترایزشن در وصل "جنس اسلامی با جنس غیر اسلامی"، کاندم اسلامی را کشف کرده است. از این جهت برای حل مشکل جهان اسلام با آقای آرد و روغن، شیخ العرب و ستپوفسکی یونان باستان نشستی خواهند داشت و کاندوم اسلامی را جهت اتحاد کشورهای اسلامی در سراسر جهان اسلام پیشکش می‌کنند.

کاندوم اسلامی که کشف جدید دانشمند اسلامی است، برای حل معضل‌هایی چون داعش و طالب و تروریست در کشورهای اسلامی کار گرفته می شود. این کاندوم از ظرفیت بسیار بالای برخوردار هست. فرض کنید اگر زنی از قوم یهود و نصاری برای تکثر نژادی به حیث نماینده و جاسوس آینده در یکی از کشورهای اسلامی وعده داده شده باشد و ازدواج کند؛ با استفاده‌ی از این کاندوم یک تیر و دو نشان زده می شود. اول از نظر دینی فرض الفروضات از سفارشات صورت می گیرد و دوم این کاندوم دارای حساسیت های شعاع  Changer l'éthique هست که قادر به تغییر تبار غیر اسلامی به تبار اسلامی هست.

حالا کیفیت دوام حساسیت کاندوم یک بحث است!

از شیخ الحدیث و المفتی عربستانی نقل شده است که حساسیت این کاندوم به حدی زیاد است که گاهی وقت‌ها باعث خراشیدن و شاریدن می شود. برای جلوگیری از این شاریدن ها باید تمام جاهای نشیمن پوش طلایی شود. از این جهت این شیخ؛ دستشویی طلایی چند میلیون دلاری برای دختراش در نظر گرفته است. از طرف دیگر شیخ المفتی از ازدواج‌های فرا دینی و فرا کشوری بسیار خوشحال و امیدوار هست، به دلیل اینکه این کار برای گسترش اسلام و نژاد مردانه بسیار مفید هست. مانند فلسطین امروز. الحمد و ملا!  فلسطین هم از ازدواج این چنینی چند آدم پاک و ناپاک اسرائیلی و اسرافیلی به وجود آورد و سبب نزاع برادران راضی و ناراضی شد.

هم چنین روی چگونگی زبان و فرهنگ این ازدواج هم بحث شده است. اما مفتی می‌گوید اگر زن یهودی‌تان به زبان کشورتان خیلی مسلط نبود و با فرهنگ‌های اسلامی که ادعا می‌کنید هم آشنایی نداشت، مشکلی ندارد چون کاندوم اسلامی دارای شعاع CYC  هست که می‌تواند تمام ویژگی زبان، دین و فرهنگ جنس نر را حفظ کند و از جنس ماده تجزیه شود و در نهایت یک جوجه‌ طلبه مسلمان به بار بیاید.  

در نتیجه تصمیم بر این شد که نظر به تشخیص وصل و فیلترایزشن، مشکل تمام جهان اسلام بطور ویژه متوجه جهان اسلام هست؛ نماینده‌ی سرسخت و عدالت خواه رهبر مسلمانان دنیا از هر راه ممکن "کاندوم اسلامی، گفتمان اسلامی، نشست هفت و نیم جانبه" به این مساله رسیدگی کند. اما مهم نیست که در کشورهای اسلامی ظرفیت یک پُل‌سازی سازی هست یا نه بلکه مهم صدا زدن و انجام ماموریت جهان اسلام هست. چون اسلام دین پدری و اجدادی ویژه‌ی ایرانی‌هاست، باید نجاتش داد. اما اگر شیخ العرب دستشویی چند میلیون دلاری طلایی برای شاه دوخت درست می‌کند حق دارد، به خاطر اینکه خانه‌ی دین‌تان در آنجا لنگر انداخته است و سالی یکبار میلیون‌ها آدم در آنجا می‌روند و شلوغک راه می اندازند.

اگر راضی نیستید که برای جهان خودتان "جهان اسلام" کاری کنید! خو بیایید کاسه کوزه‌تان را جمع کنید و در کشورتان کار کنید و حداقل پنج درصد به مشکل داخلی‌تان رسیدگی کنید نه جهانی.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *