۱۳۹۸ مرداد ۲۱, دوشنبه

حکومت بیدادگر دینی

نویسنده مهران آهنگر
اگر سیاست پاپ نگهداری اروپا برای ماندگاری مسیحیت بود، برای خمینی و رژیم‌اش نگهداری اسلام شیعه با هزینه فدا کردن ایران همراه می‌باشد.

در اروپا صومعه‌ها، مرکزی برای گسترش تمدن شدند و در ایران مسجدها انگلی برای مکیدن خون مردم و گرد آوردن خمس و زکوۀ گشتند. در اروپا گذر از فئودالی به سرمایه داری چند سد سال به درازا کشید و پهلوی‌ها ایران را در زمان کوتاهی به سرمایه داری و شایسته سالاری رساندند، ولی دشمنان ایران آن را برنتافتند و به یاری همه گروه‌های سیاسی با رژیم در افتادند و آن را از بین بردند و یک رژیم فئودالی دیگری جایگزین آن کردند.

در راس هرم قدرت این رژیم ولی فقیه نماینده امام زمان قرار دارد، جمهوری اسلامی مانند فئودال‌های سده میانه‌ای است که در آن روابط و نه ضوابط مهم است و قوانینی عرفی و ملی کارآمد نیست. خویشاوند سالاری ارثی جانشین شایسته سالاری شده است و کسانی مانند برادران لاریجانی چندین نهاد حکومتی را زمانی در گزینش خود داشتند و آقازاده‌ها ایران را غارت نموده‌اند.

در رژیم فئودالی کلاسیک گردن‌کشان فاسد را داشتند که به آنها زمین برای مزایا و پشتیبانی داده بودند و رژیم اسلامی سپاه تبهکار را دارد که به غیر از پول به آنها پروانه درگیری در کارهای اقتصادی و قاچاق در برابر وفاداری به رهبر داده است. و خامنه‌ای در منطقه قرق شده با ده هزار مامور امنیتی زندگانی می‌کند و دیگر سران رژیم در کاخ‌های مجلل تسخیری به‌سر می‌برند. پاپ با کمک فئودال‌ها جهاد مسیحی با جنگ صلیبی راه انداخت و جمهوری اسلامی با سپاه قدس و صدور انقلاب اسلامی در آرزوی آزادی فلسطینی است! پاپ می‌گفت او جانشین سنت پیتر است و خامنه‌ای که خود را نماینده امام زمان می‌داند!

در غرب سلحشوران از منافع پاپ نگهداری میکردند و آخوندهای ما نیز همیشه از نیروی تبه کارها و لات‌ها  برای منافع خود استفاده کرده‌اند. در سیستم فئودالی چندین دادگاه وجود داشت و در جمهوری اسلامی برای دزدان و رانت خواران خودی دادگاه‌ها ساختگی است، با این اوضاع کی ما می‌خواهیم لایق شایسته سالاری شویم؟ البته که این مهم بستگی به یک همت و خواست ملی دارد.

مذهب را اختراع کردند تا مردم به جای اعتراض دعا کنند. آتیه آریان




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *